|  |  | 
        
            |  |  | 
        
            |  |  | 
        
        
        
            |  |  | 
        
            |  |  | 
    
    
    
        
            |  |  | 
        
            |  |  | 
        
            |  |  | 
        
            |  |  | 
        
            |  |  | 
        
			
        
            |  | EXPORT DAT | 
        
		 
        
            |  | ZOBRAZIT DOTAZNÍK | 
    
    
    
        Toto je dotazník k mé diplomové práci. Kritické myšlení ve vzdělávání je tématem, které se stále častěji objevuje jako námět nejrůznějších úvah i výzkumů. Ve výzkumné rovině existuje mnoho teorií o tom, co to kritické myšlení je, ale otázkou zůstává, jestli se tyto vědecké poznatky shodují s poznatky těch, kteří se vzdělávání opravdu věnují. Proto je naším cílem zjistit, co konkrétně si pod pojmem „kritické myšlení“ představují učitelé a studenti učitelství a jestli se tyto představy shodují. Zjištění pro nás mohou být velmi přínosná zejména v oblasti profesní přípravy budoucích pedagogů. Budeme rádi, pokud dotazník vyplníte i v případě, že nespadáte ani do jedné z kategorií (učitel/ka/student/ka učitelství), přínosný je pro nás každý názor.